ALANYA . AİLE MAHKEMESİ’ NE

Hacet Mah. Keykubat Bulvarı Selçuk Apt. No:136/8 Alanya

KONU : Cevap Süresinin Uzatılması Talebi

AÇIKLAMALAR :

1-) Mahkemenizin 2024/-E. esasında kayıtlı dosyasında dava dilekçesi vekil edene //2024 tarihinde tebliğ edilmiştir.

2-) Dosya ile ilgili olarak tüm işlemlerin yapılabilmesi ve dosya ile ilgili tüm safahat üzerinde bilgi sahibi olunması ve işlerin daha hızlı çözümlenmesi adına, müvekkil vekili olarak UYAP’a kaydın yapılmasını talep etmekteyiz.

3-) Dava dilekçesindeki iddiaların cevaplanabilmesi için gerekli olan tüm inceleme ve araştırmanın yapılması, bilgi ve belgelerin temini uzun bir süre gerektireceğinden davaya cevap süresinin, yasal cevap verme süremize ek olarak HMK madde 317 gereği 2 HAFTA EK SÜRE VERİLEREK UZATILMASINI, cevap dilekçesi ile bildirilecek olan tüm savunma ve ilk itiraz haklarımızın saklı kalması kaydı ile müvekkilimiz adına saygıyla arz ve talep ederiz.

HUKUKİ NEDENLER : HMK ve ilgili yasal mevzuat

SONUÇ VE İSTEM : Yukarda açıklanan nedenlerle, davaya konu cevap süresinin uzatılmasına karar verilmesini müvekkilimiz adına vekaleten saygıyla arz ve talep ederiz. 15/02/2024

Davalı Vekili                                                                                                                                   Av. SANCAR AKIŞOĞLU