Basın ve Medya Hukuku

Alanya Avukatlık ve Hukuk Ofisi

Alanya'da Basın ve Medya Davalarınız için desteğe mi ihtiyacınız var?

Bu hukuk dalı özellikle günümüzde çok önemli olup; özellikle basının sosyal hayat, siyasi hayat, ekonomik ve spor alanların da olduğu gibi daha birçok alanda etkisi düşünüldüğünde oldukça önemli bir yer tutmaktadır. Özellikle son zamanlarda basının vatandaşların temel hak ve özgürlüklerinden olan özel hayatının gizli kalması hususu birçok olayda ihlal edilmiş olup; bu konuda vatandaşların maddi  ve manevi olarak zor durumda kalmalarına sebebiyet verilmiştir. Basın hukuku ile ilgili her türlü maddi/manevi tazminat davaları, 5953 sayılı Basın Mesleğinde Çalışanlarla Çalıştıranlar Arasındaki Münasebetlerin Tanzimi Hakkında Kanun’dan kaynaklanan davalar  bu hukuk dalında en güncel yerini korumaktadır.

Bu Hukuk Dalının İlgilendiği Bazı Konular Şunlardır;

• Kaldırılmasını istenen içerik için içeriğin kaldırılması başvuruşu ve içerik kaldırma sürecinin yönetilmesi
  • Basın kurumlarının yayınlaması için tekzip hazırlanması, başvurusu ve tekzip sürecinin yönetilmesi
  • RTÜK ile ilgili anlaşmazlıkların çözümü
  • Radyo ve Televizyon Üst Kurulu tarafından ceza verilmişse bu cezalara yapılan itirazlar
  • Medya yolu ile işlenen suçlar
  • Firmaların yanıltıcı reklam ve ilanları ile işlenen suçlar
  • Erişim engelleme kararları
  • Basın ve Medya Hukuku ‘na göre Medya kurumları için süreli veya süresiz kapatma kararları
  • Kişisel belgelerin korunması
  • Medya hakları
  • Dizi ve film sözleşmeleri
  • İnternet Medya sözleşmeleri
  • Basın ve Medya Hukuku ‘na göre Televizyon Medya sözleşmeleri
  • Radyo Medya sözleşmeleri
  • Gazete Medya sözleşmeleri
  • Medya şirketleri sözleşmeleri
  • Lisans sözleşmeleri
  • Sponsorluk sözleşmeleri
  • Reklam sözleşmeleri
  • Oyunculuk sözleşmeleri
  • Basın danışmanlığı
  • Menajerlik sözleşmeleri
  • Yapım sözleşmeleri
  • Basın yayın sözleşmeleri
  • Basın çalışan sözleşmeleri

Aile Hukuku Davaları konusunda uzman ekibimizden profesyonel Avukatlık ve Hukuki Danışmanlık Hizmeti almak için, Alanya Avukatlık Ofisimize, aşağıda yer alan iletişim bilgilerinden ulaşabilirsiniz.

ister +90 242 512 20 07 nolu Destek Hattımızı arayın, ister bilgi@alanyaavukatlik.com mail adresimize yazın.